Saturday, May 6, 2017

Wordless Saturday #7

Assalamualaikum


Siapa rasa macam ni. kita GENG! yehh. memang setiap 2,3 kali sebulan akan rasa begini. HAHAHA bilaa kawan baik kau kat office sehobi dengan kau. kau akan rasa geramm. hishh nak beli jugak. gini laa jadinya. BHAHA. Aku shoping online memang pos ke office senang. tade kena bebel dengan ibu sebab shoping je kan. Opsss. sampai kan posmen cam kau dan kawan kau je. HAHAHA penah laa posmen tegur aku bila aku amek parcel buat muka takde perasaan "awak dah nape masam je muka? kann awak dapat hadiahh tu. awak beli tudung raya kann?" aku gelak jelaaa. bukan untuk raya ponn. memang hobi beli tudung jaa xD bukan main lagi abam posmen ni tengok lagii aku beli apaa kan. Alahaii. Kbye!

3 comments:

  1. Hahaha! Kannn, Nani pantang tengok ada duit lebih laju je nak beli barang online

    ReplyDelete
  2. kite geng! hahaha.. lepas tu bile bawak balik rumah, kena bebel plak.. :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya