Dear Awak

Tumblr#6

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Hai. Hai. 
Untuk hari isnin yang mulia, ini entri jiwang. kalau menyampah jangan baca sampai habis.
Maaf, entri nihh dah disekat untuk ulasan!
Aku tahu ni entri TERlampu jiwang. Tadaaa
Dear Awak,
Ehem, saya tahu dulu saya salah! dulu saya tak memahami awak dan tak hargai awak.
sebab tuu sekarang awak was was dengan saya kan? ok sorry. saya cuba memahami awak.
Awak langsung tak call saya , tak mesej saya.
Ok, saya paham awak busy keje. tapi pernah tak awak memahami haty saya ni?
saya tak mintak pon awak salu layan saya, selalu call saya, selalu mesej saya.
Tapi tolong jangan membuatkan saya 'syok sendiri' dan saya sorang je 'berkorban' untuk awak.
cuma SATU je yang saya mintak hargaii saya. dan ingat balik apa yang awak katakan kat saya masa mulamula kita kenal dulu. Kalau awak sayang saya lagi semestinya akan ingat!
Dan itu yang saya harapkan.
Saya tak nak dengar awak kata kat saya "saya nak tumpukan keje dan bisnes!"
Kalau awak da tumpu sangat keje awak, memng terlebih cukup apa yang saya harapkan tuu.
Ok. dah baca nih, sila balas di whatsapp ye. K tata titi tutu.
Wassalam.

Nota Jejari : Aku tetap percaya pada takdirNYA. Kbye

CONVERSATION