Saya berjanji akan cuba melupakan Eiman :(

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hai awak! Heee. Alhamdulilah bertemu lagi kita untuk entri baru ni. Sekarang ni mood saya baca Novel je. InsyaAllah bila saya dah habis baca novel Seindah TAKDIR Cinta. Saya akan review oke. Korang jangan lupa follow tau! Ekceli sejak akhir akhir ni untuk beli novel baru ni. ciri ciri nya mestilah novel tu mestilah keagamaan. 

Baca Novel ni buat saya terasa, sebak dan terharu! Bila saya baca je novel ni saya rasa tersangat jahil. SubahanaAllah :') Novel ni memang sesuai dibaca oleh remaja ar. Novel ni berkaitan mencari keredaan Allah. Untuk kebahagiaan di akhirat kelak. Semoga kita semua dapat Syurga didunia dan diakhirat kelak, Aamin :)

"Cik Mia tak boleh terus terusan begitu. Cik Mia kena terima hakikat 'Eiman' dah tak ada lagi dan siapa yang ada sekarang adalah Ustaz Aiman, iaitu guru dan jugak sahabat baik suami Cik Mia. Cubalah 'bunuh' Eiman daripada hati Cik Mia, InsyaAllah Cik Mia akan dapat mencintai Andy dengan sepenoh hati. Teruskanlah berdoa kepada ALLAH, memohon pertolongan dan bantuan-NYA agar hijab cinta Cik Mia akan terbuka untuk Andy," -Shahriman-

Credit : Rusydee Artz

"Saya berjanji akan cuba melupakan 'Eiman' dan menumpukan sepenoh hati saya kepada suami yang bakal saya nikahi tetapi saya harap Ustaz Aiman akan tetap mengingati saya. Mungkin bukan sebagai perempuan yang pernah melukakan hati Ustaz Aiman tetapi terimalah dan ingatilah saya sebagai adik Ustaz Aiman yang sentiasa memerlukan bimbingan dan semangat daripada Ustaz Aiman. Saya benar benar mengharapkannya, Ustaz." -Mia Karmila-

Nota Kaki : InsyaAllah minggu depan (selasa) bercuti ke utara (Kedah, Perlis dan Langkawi) Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan kami sekeluarga selamat sampai dan balik. Aminn :)

CONVERSATION

6 Comentarios:

  1. menarik.....bkn snng nk lupa cinta yg bertandang...:D

    ReplyDelete
  2. @ikhwan yusuff Betol tuu. walaupon kite cuba lupakan kite tetap ingat dye. hehe

    ReplyDelete
  3. nak bunuh "eiman" susah kan?

    best laa pegi holiday.. huhu

    ReplyDelete
  4. kata je lupa ... tapi tetapp ingat.. uwaaa kn.. :(

    ReplyDelete
  5. @E'in Memang susa! sobsob
    Heee bukan slalu kan? :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD